maandag 27 oktober 2008

Jojanneke van den Bosch: "ik heb het wel druk, ja"


Jojanneke van den Bosch blogt wat af: op Schaatsreporter, haar 'passie-blog' en haar 'corporate blog' EOS Communicatie. En ze kan het iedereen aanraden: een passieblog als je ergens verstand van hebt en er genoeg van houdt om erover te blijven bloggen, of een zakelijke blog als je deel wilt nemen aan de gesprekken over je bedrijf en gevonden wilt worden op de producten of diensten die je verkoopt.
Een sprekend voorbeeld: Sanny de Zoete, die door Van den Bosch is geadviseerd, verkoopt linnen damast. Van den Bosch zorgde dat ze ging bloggen, en gevonden werd op de zoekterm linnen damast. Het resultaat: een flinke omzetstijging en een verhuizing naar een A-locatie. Een beter voorbeeld is moeilijk te geven; het is de vraag of vanavond Rotterdamse communicatieprofessionals zullen besluiten zelf ook een blog te lanceren; dat horen we zometeen.

Geen opmerkingen: